Dostęp do informacji publicznej

Ponowne wykorzystanie informacji publicznej

W dniu 16 czerwca 2016 r. weszła w życie ustawa z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (Dz.U. 2016 poz. 352).

Ustawa określa zasady i tryb udostępniania i przekazywania informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystywania. W myśl ustawy informacją sektora publicznego jest każda treść lub jej część, niezależnie od sposobu utrwalenia, w szczególności w postaci papierowej, elektronicznej, dźwiękowej, wizualnej lub audiowizualnej, będącą w posiadaniu podmiotu.

Natomiast, przez ponowne wykorzystywanie należy rozumieć wykorzystywanie przez osoby fizyczne, osoby prawne i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, informacji sektora publicznego, w celach komercyjnych lub niekomercyjnych innych niż pierwotny publiczny cel, dla którego informacja została wytworzona.

Wnioski o ponowne wykorzystanie informacji publicznej prosimy kierować na adres poczty elektronicznej:

komendant@poddebice.ld.policja.gov.pl

lub listownie na adres:

Komenda Powiatowa Policji
w Poddębicach
99-200 Poddębice, ul.Targowa 22

Metryczka

Data publikacji 18.01.2012
Data modyfikacji 03.07.2018
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Poddębicach
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
asp. Elżbieta Tomczak
Osoba udostępniająca informację:
Sylwia Kaźmierczak Stanowisko do spraw Prasowo-Informacyjnych
Osoba modyfikująca informację:
Sylwia Kaźmierczak
do góry